اجاره ماشین در کیش   07644458600 - 09128886065

از اجاره خودرو در کیش چه میدانیم

جزیره کیش یکی از مقاصد محبوب گردشگری برای علاقمندان به سفر به حساب می ‌آید که سالانه از مسافران بسیار زیادی پذیرایی می ‌کند. با توجه به اینکه سفر به این جزیره در بسیاری از موارد به صورت هوایی انجام می شود، جهت گشت و گذار باید از تاکسی یا آژانس استفاده کرد. اما روش دیگری وجود دارد که نسبت به استفاده از آژانس و تاکسی مقرون به صرفه تر محسوب می شود؛ اجاره ماشین در کیش بهترین روش برای گشت و گذار در قسمت های مختلف این جزیره است. با توجه به اینکه جزیره کیش در رده مناطق آزاد کشور قرار می گیرد، در این جزیره امکان اجاره خودروهای لوکس برای مسافران و گردشگران فراهم شده است.

 

چرا در کیش خودرو اجاره کنیم؟

با توجه اینکه بیشترین حجم سفرها به جزیره کیش در طول فصول بهار و تابستان انجام می‌ شود برای فرار از گرمای هوا بهترین راه اجاره خودرو در کیش است. همچنین با توجه به اینکه جذابیت ها و مکان های تفریحی زیادی در کیش وجود دارد برای دسترسی بهتر به این مکان ها، اجاره خودرو بهترین گزینه ممکن است؛ زیرا مکان های تفریحی کیش تقریبا فاصله زیادی با یکدیگر دارند و از طریق اجاره ماشین می‌ توان هم در وقت صرفه جویی کرده و استفاده بهینه از آن داشت و هم راحت تر فواصل بین مکان های مختلف را طی کرد.

اجاره خودرو در کیش

 

نحوه اجاره ماشین در کیش

اجاره خودرو در کیش به نوبه خود یکی از تفریحات جذاب این جزیره به حساب می آید؛ زیرا این امکان وجود دارد که مسافران و گردشگران بتوانند انواع خودرو های لوکس اروپایی و آمریکایی را اجاره کرده و از رانندگی با آن‌ ها نهایت لذت را ببرند. امکانی که در تقریبا هیچ یک از شهرهای دیگر ایران در دسترس نیست.

جهت اجاره ماشین در کیش راه ها و روش های مختلفی وجود دارد. در زمان حضور در جزیره با مراجعه به موسسات مختلفی که وجود دارند می‌ توان نسبت به اجاره ماشین دلخواه اقدام کرد. همچنین می توان از طریق تماس تلفنی یا مراجعه به سایت اینترنتی شرکت ها و مؤسسات معتبر مانند کیش آنلاین نسبت به رزرو خودروی دلخواه در زمان مورد نظر اقدام کرد.

 

مدارک مورد نیاز برای اجاره خودرو در کیش

با توجه به اینکه شرکت های و موسسات مختلفی در زمینه اجاره خودرو در جزیره کیش فعالیت دارند، شرایط و مدارک مورد نیاز برای اجاره خودرو تقریبا یکسان است. نکته مهم در مورد اجاره انواع ماشین در جزیره کیش این است که حتما این کار را از طریق مؤسسات و شرکت های معتبر فعال در این زمینه انجام دهید تا از اتفاقات احتمالی جلوگیری شود.

شرکت های و مؤسسات فعال در زمینه اجاره ماشین معمولا برای تحویل ماشین مورد نظر به عنوان ضمانت مدارک مختلفی را دریافت می‌ کند. این شرکت ها معمولا برای ضمانت ودیعه نقدی یا یک فقره چک به ارزش خودرو از افراد متقاضی دریافت می کنند. ارائه کارت شناسایی و همچنین گواهینامه معتبر رانندگی از مدارک ضروری محسوب می‌ شود که فرد متقاضی در زمان اجاره خودرو باید به شرکت یا مؤسسه تحویل دهد.

شرکت های فعال در حوزه اجاره ماشین در کیش یک قرارداد رسمی با فرد متقاضی منعقد می کنند که در این قرارداد همه موارد از جمله وارد شدن خسارت، نحوه بیمه خودرو، مبلغ دریافتی از متقاضی، مبلغ ودیعه دریافتی و کروکی خودرو درج می شود. به این ترتیب همه روابط ببین فرد متقاضی و شرکت اجاره دهنده خودرو بر اساس این قرارداد بوده و مطابق با مفاد آن عمل می شود.

به طور کلی کارت شناسایی معتبر، گواهینامه رانندگی معتبر، مبلغ 3 تا 12 میلیون تومان ودیعه بسته به نوع ماشین یا یک فقره چک به ارزش ماشین و 300 تا 500 هزار تومان ضمانت خلافی بسته به نوع ماشین مدارک و شرایط لازم برای اجاره خودرو در کیش است.

 

قیمت اجاره خودرو در کیش

با توجه به اینکه جزیره کیش جزو مناطق آزاد در ایران است، برای واردات ماشین هزینه گمرک اخذ نمی شود که به همین دلیل قیمت خودرو در این جزیره مناسب و مقرون به صرفه است. از این رو متقاضیان به اجاره ماشین در کیش می‌ توانند با یک هزینه معقول و مناسب، جدیدترین و آخرین مدل های خودرو را اجاره کرده و از رانندگی با آن نهایت لذت را ببرند. به طور کلی هزینه اجاره خودرو در کیش نسبت به سایر شهرها از جمله تهران به مراتب کمتر است. قیمت نهایی برای اجاره 24 ساعته خودرو به برند ماشین، مدل و سال ساخت آن بستگی دارد.

 

خودروهای موجود جهت اجاره در کیش

همانطور که اشاره شد با توجه به اینکه کیش جزو مناطق آزاد به حساب می‌ آید، انواع خودروها از کمپانی های معتبر را می‌ توان در این جزیره برای اجاره انتخاب کرد. مازراتی، لامبورگینی، فراری، پورشه، بنز، هامر، و بسیاری از مدل‌ های روز ماشین از کمپانی های معتبر در دنیا برای اجاره در کیش موجود است. با توجه به قوانین مناطق آزاد و همچنین با توجه به اینکه جزیره کیش جزو مناطق گردشگری مهم و لوکس ایران محسوب می‌ شود، خودروهای ایرانی اجازه تردد در این جزیره را ندارند؛ بنابراین در حالی که می توان با قیمت مناسب خودروهای خارجی را اجاره کرد، امکان اجاره خودروهای ایرانی در کیش وجود ندارد.

 

جمع‌ بندی

جزیره کیش مهم ترین و لوکس ترین منطقه گردشگری در ایران است که جزو مناطق آزاد محسوب می شود. با توجه به اینکه تعرفه گمرکی واردات ماشین در این مناطق صفر است، جدیدترین و لوکس ترین مدل های خودرو از کمپانی های مطرح جهان با قیمت مناسب به این جزیره وارد می شوند. از این رو گردشگران و مسافران می توانند بهترین خودروها را با قیمت مناسب در کیش اجاره کنند.

اما نکته مهم در مورد اجاره ماشین در کیش، دریافت خدمات از شرکت ها و موسسات معتبر فعال در زمینه اجاره خودرو است. متقاضیان اجاره خودرو در این جزیره می توانند به صورت حضوری در زمان اقامت در کیش به موسسات معتبر مراجعه کنند یا به صورت اینترنتی قبل از سفر به کیش خودروی مورد نظر خود را از شرکت های معتبر مانند کیش آنلاین جهت اجاره رزرو کنند.