اجاره ماشین در کیش   07644458600 - 09128886065

فقط از شرکت های اجاره خودرو در کیش ماشین کرایه کنیم

چرا باید فقط از شرکت های اجاره خودرو در کیش ماشین کرایه کنیم؟

 

اجاره خودرو در کیش یکی از تفریحاتی است که در کیش از محبوبیت بسیاری برخوردار بوده و همچنین کمک شایانی به گردشگران و مسافرانی که بدون وسیله نقلیه شخصی برای مسافرت به جزیره کیش آمده‌اند کرده است. اجاره خودرو در کیش علاوه بر اینکه به کیفیت سفر مسافران کمک بسیاری میکند به کاهش هزینه های طول سفر نیز کمک خواهد کرد. یکی از بهترین و مورد اطمینان ترین راه های اجاره خودرو در کیش، مراجعه به موسسه های معتبر و مورد اطمینان موجود در کیش است و یا بدون نیاز به مراجعه حضوری می‌توانید از سایت های اجاره خودرو، ماشین مورد نظر خود را انتخاب کنید و در زمان تعیین شده تحویل بگیرید.

یکی از مشکلاتی که اخیرا بسیار زیاد شده است، افراد اجاره دهنده شخصی هستند که اغلب افراد به اشتباه از ایشان ماشین اجاره میکنند و از عواقب و مشکلاتی که بعدا برایشان پیش خواهد آمد بی اطلاع هستند.

هنگامی که از افراد نامعتبر اقدام به اجاره خودرو می‍کنید، خدمات را به طور کاملا شخصی و بدون لحاظ شدن قوانین و مقرارت اجاره خودرو دریافت می‌کنید، خودروی اجاره شده شما از سمت شخصی حقیقی اجاره داده می‌شود و این به آن معناست که هر فرد قادر است ماشین خود را اجاره داده و به صورت شخصی برای مشتری قانون تعیین کند.

اجاره ماشین در کیش
اجاره ماشین در کیش

مشکلات اجاره خودرو از افراد شخصی

مشکلات متعددی که ممکن است در هنگام اجاره خودرو از افراد با آن مواجه شوید شامل مواردی است که در ادامه به آن می‌پردازیم:

عدم بازگشت ودیعه

یک از مهمترین مشکلاتی که با آن مواجه خواهید شد، عدم عودت ودیعه است، برای ضمانت خودرو شما مبلغی را در قالب دپوزیت به اجاره دهنده خودرو پرداخت می‌کنید و در اتمام معامله و در صورت نبود آسیب و مشکلی این مبلغ، به مشتری عودت داده می‌شود؛ هنگامی که بدون نظارت سفته، چک یا ودیعه مشخص شده را به افراد غیر بدهید، بدیهی است که اگر شخص اقدام به انجام کاری سودجویانه کند، نتوانید کار خاصی را برای دفاع از خود انجام دهید.

پرداخت هزینه اضافی

هنگامی که موسسات معتبر را برای اجاره خودرو انتخاب می‌کنید، از بابت قیمت ها تعریف شده خیالتان آسوده خواهد بود زیرا که موسسه ها هزینه اجاره خودرو را بر اساس تعرفه محاسبه می‌کنند، در موسسه های نامعتبر و بدون جواز، هیچ گونه پایبندی خاصی به تعرفه های قانونی نمی‌توان یافت و اشخاص می‌توانند به میزان دلخواه خودشان نرخ تعیین کنند و از آنجایی که نظارتی بر کارشان نیست ممکن است هزینه اجاره یک ماشین لوکس را به جای یک خودروی اقتصادی بپردازید که این موضوع قطعا خوشایند نخواهد بود.

خودروهایی با شرایط نامناسب

یکی از مواردی که قطعا برای هیچکسی خوشایند نخواهد بود، کثیفی محیط داخلی خودرو و بدنه آن است، شرایط فنی نامطلوب، نمای کهنه و رسیدگی نکردن به ماشین، خصوصیات ماشین های موسسات و افراد نامعتبر است، اینگونه افراد از آنجایی که بدنبال کسب حداکثر سود از هر ماشین و کسب بیشترین درآمد از هر یک از خودروها هستند، در نتیجه خودروها پیوسته در حال تردد هستند و از استهلاک بالایی برخوردارند که موجب آن می‌شود که خودرو در شرایط نامطلوبی قرار گیرد. علاوه بر موارد گفته شده، عدم سرویس دوره ای ماشین ها و عدم توجه به شرایط ظاهری خودروها را نا ایمن می‌سازد. اگر ماشینی با چنین ویژگی های اجاره کنید علاوه بر آنکه باید به فکر شرایط ظاهری و پاکیزگی اتومبیل باشید، زیرا با توجه به قوانین سختگیرانه راهنمایی و رانندگی جزیره کیش در خصوص پاکیزگی محیط شهری و خودرو ها، امکان جریمه شدن و همچنین خرابی و توقف اتومبیل در میان مسیر را باید در نظر بگیرید.

مقصر جلوه دادن مشتری با صحنه سازی

تصادف یک امر کاملا طبیعی است، چنانچه شما اقدام به اجاره خودرو کنید و تصادفی داشته باشید باید اقدام به پرداخت خسارت کنید؛ با این وجود شرکت های معتبر با اعطا کردن بیمه های مناسب، مانع بروز ضررهای مالی برای شما می‌شوند. متاسفانه در مورد موسسات و افراد نامعتبر نه تنها از بیمه مناسب خبری نیست، بلکه در مواردی با صحنه سازی و مقصر جلوه دادن مشتری اقدام به دریافت خسارات قابل توجهی از مشتری کرده‌اند.

تصور کنید که اگر خودروی لوکسی را از افراد غیر اجاره کنید و در چنین موقعیتی قرار بگیرید چه خسارت قابل توجهی را باید متحمل شوید.

برای اجاره خودرو مطمئن چه کار باید بکنیم؟

با توجه به موارد گفته شده و احتمالات موجود اعم از کلاهبرداری و مشکلات احتمالی، بهترین و مطمئن ترین راه برای اجاره خودرو مراجعه به موسسه های معتبر دارای مجوز است؛ در نظر گرفتن این موضوع که اجاره خودرو از موسسات و افرادی که مجوزهای مورد نیاز را ندارند، غیرقانونی بوده و می تواند مشکلاتی را برای مشتری نیز در پی داشته باشد. از این رو قبل از اجاره ماشین نسبت به مجوز داشتن موسسه مربوطه اطمینان حاصل نمایید.

توجه به شرایط گفته شده در قرارداد

در ابتدا قرارداد را در دو نسخه تهیه کنید که یکی می‌بایست در اختیار مشتری قرار گیرد. قرارداد اجاره خودرو حاوی محتوای از قبیل موارد گفته شده در ادامه است؛

-تاریخ تحویل و عودت خودرو

-کلیه مبالغ پرداخت شده از قبیل اجاره، مبلغ ودیعه، بیمه و...

-وضعیت دقیق ظاهری خودرو( در صورت وجود داشتن هرگونه نقص ظاهری حتما در قرارداد ذکر شده باشد)

احراز محل

برای اجاره خودرو حتما به موسسات و یا سایت های مراجعه نمایید که از یک دفتر ثابت برخوردار هستند، همچنین همواره در دسترس باشند و قابلیت ارتباط با آنها فراهم باشد.

احراز خودرو

یکی از نکات بسیار مهم هنگام اجاره خودرو که باید توجه به خصوصی به آن شود، این است که قبل از اجاره ماشین اطمینان حاصل کنید مالک خودرو چه فردی است. این پرسش از این جهت است که آیا مالک حقیقی رضایتی برای اجاره ماشین دارد یا خیر که چنانچه پاسخ آن منفی باشد به منزله فروش مال دیگران تلقی می‌شود.

با توجه به بالا بودن قیمت خودرو ها، اجاره کردن آن ها برای شما مسئولیت هایی به همراه دارد که در صورتی که این کار را از طریق شرکت های معتبر انجام ندهید نه تنها حمایت و خدمات مناسبی را دریافت نخواهید کرد، بلکه در معرض خطر های بسیاری نیز قرار خواهید گرفت. از این جهت مراجعه به موسسات معتبر و سایت های خوشنام و دارای مجوز، کاری بسیار معقولانه تری خواهد بود. از سایت های قانونی و دارای مجوز اجاره ماشین میتوان به کیش آنلاین، کیش اسپید،  Kish1.irکه با در اختیار داشتن تمام مجوز های لازم اقدام به ارائه خدمات اجاره ماشین در کیش می‌کنند کرد.

دیدگاه‌ها  

0 # مهدی 1401-12-20 13:10
ممنون از اطلاعات کامل در رابطه با اجاره ماشین در کیش :-)
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن