اجاره ماشین در کیش   07644458600 - 09128886065

بررسی جگوار F-Type در کیش

 

کیش از یکی از جزایر محبوب و توریستی در کشور بوده که هر ساله میزبان مسافران و گردشگران بسیاری بوده که برای دیدن از جاذبه های گردشگری و لذت بردن از تفریحات متنوع  در کیش عازم این جزیره دوست داشتنی میشوند، گفتنی است که جزیره کیش در زمره مناطق آزاد قرار می‌گیرد که ورود انواع ماشین های روز دنیا به آن را تبدیل به امری عادی کرده. یکی از مواردی که در سفر به کیش بسیار کمک حال افراد خواهد بود اجاره ماشین در کیش است، با اینکار یعنی اجاره ماشین در کیش می‌توانید در هزینه ها و وقت خود صرفه جویی کنید و علاوه بر این نکات، با خودروی دلخواه خودتان رانندگی کنید خودرو هایی که شاید در دیگر شهر های ایران وجود نداشته باشند. پیشنهاد این مقاله از کیش‌اسپید به شما اجاره ماشین جگوار F-Type در کیش است که در این مجموعه نیز برای علاقه مندان به رنت آن موجود است.

بررسی جگوار F-Type در کیش
بررسی جگوار F-Type در کیش

ماشین جگوار F-Type در کیش

جگوار یکی از بزرگترین و فعال ترین شرکت های خودروسازی در زمینه طراحی و ساخت خودرو های لوکس و سفارشی بوده که به دفعات شاهد خودرو های خاص و جذاب تولید شده توسط این شرکت بوده‌ایم، تنوع در خودرو های عرضه شده توسط این کمپانی بالا بوده و در هر سبکی سخنی برای گفتن دارد. جگوار مدل های مختلف، با ظاهر و آپشن های گوناگونی دارد. طراحی فوق‌العاده و چشمگیر، ابهت و جذبه، شتاب بالا، کابین جادار و لوکس و مجلل، امکانات امنیتی گسترده از بارزترین ویژگی های جگوار هستند، به گفته ای دیگر رانندگی با جگوار شما را وارد دنیای دیگری خواهد کرد، دنیایی مملو از هیجان و لذت. همانطور که می‌دانید کیش جزو مناطق آزاد بوده و به همین سبب وجود انواع خودرو های لوکس و به روز دنیا در آن امری عادی بوده و به لطف این موضوع امکان اجاره انواع ماشین های به روز و خاص دنیا در این جزیره دوست داشتنی امکان پذیر بوده و یکی از تفریحات جذاب در جزیره کیش که علاقمندان بسیاری نیز دارد، اجاره ماشین در کیش است، در این مقاله از KISH1 به بررسی خودرو جگوار F-Type می‌پردازیم که خودروی فوق یعنی جگوار F-Type برای اجاره در کیش برای علاقه مندان در KISH1 موجود است. اگر به خودرو های اسپرت و کوپه علاقه مند باشید به احتمال زیاد جگوار F-Type باب سلیقه شما خواهد بود، جگوار F-Type کوپه و کانورتیبل جدیدترین محصول اسپرت این کمپانی انگلیسی است که با بروزرسانی های متعدد فنی و فناورانه روانه بازار شده است. از تغییرات صورت گرفته ای که می‌توان به آنها اشاره کرد، نمایشگر 12.3 اینچی دیجیتال جهت نمایش کیلومتر شمار و پیشرانه 8 سیلندر جدید به کار رفته در آن است. از نمایشگر فوق همزمان جهت سیستم سرگرمی و اطلاعات نیز میتوان استفاده کرد و مانند بیشتر خودرو های تولید شده توسط کمپانی های مختلف از سیستم اندروید اتو و اپل کارپلی پشتیبانی می‌کند.

جگوار F-Type در کیش
جگوار F-Type در کیش

خودرو جگوار F-Type در مدل های موتوری مختلفی تولید و عرضه می‌شود که در ادامه به معرفی و مختصر توضیحی درباره آنها پرداخته ایم:

مدل جگوار F-Type 2021 به موتور 8 سیلندری با حجم 5.0 لیتری مجهز شده که دارای 444 اسب بخار قدرت و قادر به تولید گشتاوری برابر با 580 نیوتن متر است، این خودرو قابل سفارش با چهار چرخ محرک است که در مدت 4.4 ثانیه به سرعت 285 کیلومتر بر ساعت می‌رسد!

مدل دیگر از نوع F، کمپانی جگوار مجدد مجهز به موتوری 8 سیلندر بوده که با کمی بهینه سازی به 567 اسب بخار رسیده و گشتاور آن 700 نیوتن متر است، در حالت ثابت تا نهایت سرعت 299 کیلومتر را تنها در 3.5 ثانیه طی میکند که در این مدل از مدل دمپرهای تطبیقی به همراه سیستم تعلیق سفت تری استفاده شده که چندان بی‌راه هم نبوده‌اند، همچنین در این مدل رینگ ها در اندازه 20 اینچی عرضه می‌شوند.

جگوار برای مشتریانی که تمایلی به خرید موتور های 8 سیلندر نداشته باشند نیز راهکاری ارائه کرده و یک موتور 6 سیلندر 3.0 لیتری را برای این افراد در نظر گرفته که توانایی تولید 380 اسب بخار قدرت و گشتاوری برابر با 459 نیوتن متر را دارد.

در تمامی مدل ها جگوار از فناوری جدید Quiet Start استفاده کرده است که به این صورت عمل میکند که صدای موتور به هنگام روشن شدن را کاهش داده و به حداقل می‌رساند تا دیگر مزاحمتی برای سرنشینان نداشته باشد. استفاده از این فناوری در کنار مجهز کردن اگزوز ها به فناوری الکتریک که عملکرد ها آنها نیز برای تولید کمترین صدای ممکن است به کار گرفته شده؛ عملکرد فناوری الکتریکی اگزوز ها به این صورت بوده که هنگام استارت زدن خودرو، دریچه ها بسته و مانع تولید صدا می‌شوند.

شکوهمند، زیبا، لوکس کلماتی است که هنگام دیدن این خودرو به ذهن خواهد رسید، چراغ های جلو پیکسلی بسیار باریک با امضای اختصاصی J و "Calligraphy" آپدیت شده، باعث خاص تر شدن این مدل نسبت به نسخه های قبلی خود شده است. سپر های جلویی و جلو پنجره مشبک باعث شده تا خودرو ظاهری خشن، اسپرت و در عین حال بسیار جذابی را داشته باشد. اگر به طراحی خودرو دقت کنیم، درمی‌یابیم که در نسخه جدید، بیشترین دقت و تمرکز تولیدکننده این مدل در قسمت جلویی خودرو می‌باشد و سعی کرده اند تا بخش جلویی خودرو را اسپرت تر کنند. از تغییراتی که میتوان به آن اشاره کرد طراحی مجدد رینگ ها، طراحی سپر و چراغ ها در قسمت عقب خواهند بود.

سیستم تعلیق  جگوار F-Type نیز به روز رسانی شده که این به روز رسانی شامل ضربه گیر های فعال، فنر های جدید، میل موج گیر های تقویت شده و بوش های سخت تر می‌باشد.

در انتها هنگام اجاره خودرو در کیش باید به مسائلی از جمله تعداد نفرات، تعداد روز های که قرار است در جزیره باشید و مهم تر از همه خودروی مورد علاقه تان است، اگر به دنبال خودروی لوکس در عین حال اسپرت و خاص هستید این کوپه جذاب مطمئنا می‌تواند لحظات خوشی را برایتان ایجاد کند. گفتنی است که برای اجاره خودرو در کیش کافی است تا به سایت KISH1 مراجعه کنید و در هر زمان و هر مکانی که بودید حتی قبل از رسیدن به جزیره کیش خودرو مورد نظر خود را رزرو نمایید و در مکان مورد نظر خود ماشین خود را تحویل بگیرید.