اجاره ماشین در کیش   07644458600 - 09128886065

بررسی ماشین رنجرور ایووک در کیش

 

رانندگی با ماشین های خاص و لوکس شاید در دیگر شهر های ایران امری عادی نباشد، اما در جزیره کیش این موضوع جزو تفریحات رایج در این جزیره محسوب می‌شود؛ برای درک بهتر این موضوع کافی است تا پا به جزیره کیش بگذارید و تمام خودرو های محبوب و خاص جهان را در شرکت های رنت کار مشاهده کنید و با اجاره خودرو در کیش تجربه رانندگی با ماشین های لوکس و مدرن را تجربه کنید. یکی از این خودرو ها، رنجرور ایووک در کیش است که رانندگی با آن تا مدت های زیادی در خاطرتان به یادگار خواهد ماند. با توجه به آزاد بودن این منطقه، مالیات های گمرکی در کیش شامل محصولات و کالا های وارداتی چون خودرو نمی‌شود و این امر باعث آن شده تا مسافران و گردشگران بتوانند ماشین مورد نظر و دلخواهشان را به راحتی در جزیره کیش با قیمتی مناسب اجاره کنند و از رانندگی در خیابان ها آرام و زیبای جزیره لذت ببرند.

رنجرور یکی از محبوب ترین و گران ترین خودرو های دنیا است و قطعا سواری گرفتن از آن می‌تواند لحظات هیجان انگیزی را خصوصا برای جوانان به همراه داشته باشد. اجاره رنجرور ایووک در کیش، یکی از خودروهای پرسرعت، مجلل و زیبایی بریتانیایی که هم برای رانندگی در شهر مناسب است هم بیابان، توجه افراد بسیاری را به خود جلب کرده است.

ابررسی رنجرور در کیش
بررسی رنجرور در کیش

رانندگی با رنجرور ایووک در جزیره کیش

از مهمترین مزیت های رانندگی در کیش می‌توان به صرفه جویی در هزینه ها برای گردش خصوصا در اقامت ها طولانی مدت و راحتی و آسایش در جا به جایی و از همه مهمتر تجربه رانندگی با ماشین ها گوناگون از برند های مختلف جهان اشاره کرد.

خودروی پیشنهادی این مقاله از کیش‌اسپید، یکی از مطرح ترین و محبوب ترین خودروهای دنیا می‌باشد که به پادشاه بریتانیا نیز معروف است، رنجرور ایووک که خودرویی خیره کننده، لوکس و مدرنی است که در این مجموعه نیز برای اجاره در جزیره کیش موجود می‌باشد.

رنجرور از مدل های پرطرفدار کمپانی خودروسازی لندرور است که با طراحی خاص، پیچیده و فضای خاص خود نگاه هر بیننده ای را خیره خود کرده و در جزیره کیش برای اجاره به سمت خود جذب می‌کند. طراحی خاص و جسورانه از نشانه های بارز در طراحی نمای جلوی این خودرو است که به وضوح قابل مشاهده است. با توجه به اختلاف سایز رینگ ها در کنار لاستیک های مشکی پهن و توپر خودرو می‌توانیم به ذات آفرودی این خودرو پی ببریم. در آخر نیز چراغ های کشیده با لبه های باریک، از بارزترین جلوه های طراحی جاه‌طلبانه به کار رفته در رنجرور هستند.

طراحی داخلی آن نیز اما نشان از تفاوت عمیق سبک طراحی ایووک با سایر رقبای خود دارد. رنجرور ایووک با تمامی ویژگی های خود جزو دسته خودروهای بسیار راحت قرار دارد و اجاره آن مناسب افرادی است که به دنبال راحتی در سفر هستند.

ساختار متفاوت و هوشمندانه نمایشگر دیجیتالی تعبیه شده در پشت فرمان رنجرور، راحتی در نمایش هوایی دوربین 360 درجه و باز بودن درب ها به صورت سه بعدی را برای راننده فراهم می‌آورد. یکی از مهمترین ویژگی های این خودرو که آن را تبدیل به یکی از بهترین گزینه های برای آفرود باز ها کرده است وجود سیستم کنترل واژگونی موسوم به RSC در آن است. از دیگر نوآوری های خلاقانه به کار رفته در خودرو می‌توان به نمایشگر دیجیتال مربوط به سیستم تهویه مطبوع آن اشاره کرد که تصویری از چگونگی هوادهی دریچه ها را به نمایش می‌گذارد. گفتنی است که پیچ های کنترل دما همچنان به صورت دستی و مکانیکی در این خودرو تعبیه شده اند. بهره مندی از موتور 4 سیلندر توربوشارژ با حداکثر گشتاور 340 نیوتن متر در1750 دور در دقیقه، باعث شده تا صفر تا صد این خودرو 1.7 تنی برابر یا 8 ثانیه باشد، احتمال آنکه این خودرو از شتاب ثانویه خیره ای کننده ای نیز بهره‌مند باشد هست اما جعبه دنده 9 سرعته خودکار تیپ ترونیک از ویژگی های منحصر به فردی است که در این خودرو آفرود خیره کننده و درخشنده است. در مورد مصرف سوخت این خودرو باید گفت که مصرف سوخت آن بهینه بوده و در هر 100 کیلومتر تنها 7.5 لیتر  مصرف سوخت داشته که این خود یکی از دلایلی است که رنجرور ایووک گزینه مناسبی برای اجاره در کیش باشد. رنجرور ایووک در کلاس شاسی بلند (کلاس اوور) قرار داشته که از محبوب ترین آفرود های برند خودروسازی لندرور محسوب می‌شود.

نگذارید که ظاهر و طراحی لوکس و فانتزی آن شما را به اشتباه بیندازد زیرا که یکی از حرفه ای ترین آفرود های حال حاضر جهان شناخته می‌شود. اگر که به جزیره کیش سفر کرده اید و از طرفداران آفرود هستید، قطعا بهترین گزینه برای شما اجاره رنجرور ایووک در جزیره کیش است.

ترکیب خاص و مسحور کننده خودرو، شخصیت قوی و اعتماد به نفس بالای این خودرو را به خوبی به نمایش گذاشته است. طراحی چراغ ها که زاویه ای تند دارند، حالتی عضلانی و خشمگین را به نمای جلوی رنجرور داده اند، خطوطی که در امتداد کناره های خودرو قرار دارند هنگام حرکت به قسمت عقب، به سمت بالا زاویه دارند در حالی که خط سقف به سمت پایین شیب دارد.  نتیجه این طراحی، ناحیه ای مخروطی شکل است و احساس حرکت تهاجمی رو به جلو را در نگاه بیننده ایجاد میکند به شکلی که حتی در حالت سکون نیز، این ویژگی احساس می‌شود. سیاه شدن ستون های در و پنجره برای ایجاد جلوه شناور در سقف و همچنین رنگ و ترکیب هندسی چراغ های عقب از امضا های به کار رفته در طراحی این مدل از رنجرور است، جالب است بدانید که رنجرور ایووک نسخه کانورتیبل نیز دارد؛ و تنها با فشار یک دکمه به راحتی سقف آن جمع می‌شود.

 

رنجرور در کیش
رنجرور در کیش

فضای داخلی را شاید بتوان به یک سنگ تراش خورده تشبیه کرد، کنسول وسط که بین صندلی های جلو قرار گرفته و تا داشبورد ادامه دارد تکمیل کننده این زیبایی است،  وجود دریچه ها، دستگیره ها و درزهای فلزی برس کاری شده، به علاوه سطوح وسیعی که شامل بخش های یکپارچه شده برای سیستم چندرسانه ای، تهویه مطلوع، ابزار و سایر کنترل ها هستند سطح کیفی فضای داخلی را به مراتب افزایش داده اند، در آخر پارچه و تودوزی چرمی با کیفیت بالا، همراه با مواد نرم و لطیف اطراف داشبورد، درب ها و فضاهای ذخیره سازی، از دیگر ویژگی های داخلی این خودرو جذاب است.

در نهایت باید گفت که تمامی ویژگی‌ها و آپشن‌های گفته شده از دلایل محبوبیت اجاره رنجرور در کیش است. برای اجاره ماشین در کیش و این خودرو کافی است تا به سایت Kish1.ir مراجعه کنید و در کوتاه ترین زمان رنجرور ایووک خود را برای مدت سفرتان به این جزیره دوست داشتنی اجاره کنید.