اجاره ماشین در کیش   07644458600 - 09128886065

راهنمای اجاره ماشین در قشم

 

اجاره ماشین در قشم

قشم بزرگترین جزیره ایران در استان هرمزگان قرار دارد که یکی از جزیره های زیبای خلیج فارس می باشد که هرساله افراد زیادی برای گشت گذار به این جزیره سفر میکنند. جزیره قشم دارای بافت قدیمی و مکان های دیدنی تاریخی می باشد. جاذبه های گردشگری قشم فروان است که می توان از تماشای آنها لذت برد وعلاوه بر مکان های جذابی که دارد، غذاهای محلی و جنوبی این منطقه بسیار خوشمزه است. شما برای گشت گذار در این جزیره زیبا با توجه به این که جاذبه های گردشگری زیادی دارد باید زمان زیادی را در نظر بگیرید. برای این که بنوانید به خوبی از این جزیره بهره مند شوید لازم است تا نقاط مختلف این جزیره را دیدن کنید که با تاکسی امکان پذیر نیست و توجیح اقتصادی هم ندارد، بنابراین شما می توانید با اجاره ماشین در قشم هم در زمان خود صرفه جویی کنید هم از راحتی بیشتری برخوردار شوید. ما در این مقاله می خواهیم به طبیعت بکر و به آثار تاریخی و فرهنگی جزیره قشم و اجاره خودرو در قشم بپردازیم، اگر تابه‌حال به قشم سفر نکرده اید با ما همراه باشید.

اجاره ماشین در قشم
اجاره ماشین در قشم

 

جاهای دیدنی قشم

جزیره قشم با مساحت ۱۴۹۱ کیلومتر مربع در تنگه هرمز قرار گرفته است. این جزیره از شمال به بندر عباس، از شمال شرقی به جزیره زیبای هرمز، از شرق به جزیره لارک، از جنوب به جزیره هنگام و از جنوب غربی به جزایر تنب کوچک و بزرگ می‌رسد. دسترسی مناسب از این جزیره به دیگر جزایر گردشگری در اطرافش، بر اهمیت این منطقه می‌افزاید. قشم پر از جاذبه های گردشگری و توریستی است که عبارت است از: دره ستارگان، قلعه پرتغالی ها، جنگل های حرا، گنبد نمکی، غار نمک، جزایر ناز، جزیره هنگام، قلعه و غارهای خربس و...

 

دره ستارگان قشم

یکی از عجایب هفتگانه قشم است که در جنوب شرقی این جزیره و در نزدیکی روستای برکه خلف واقع شده است. دره ستارگان مجموعه ای از  دیواره‌های بلند، ستون‌های عظیمی، مخروط‌های نوک‌ تیز است که گاهی اوقات شبیه به موجودات عجیب و غریب و حیوانات می شوند. افراد زیادی معتقد هستند که دره ستارگان از برخورد یک ستاره یا یک شهاب سنگ باعث به وجود امده است ک که با نام‌های استار کفتیده یا استاله کفته به معنی ستاره افتاده نیز شناخته می‌شود. بهترین زمان برای بازدید از این مکان در فصل پاییز و زمستان است.

 

جنگل حرا قشم

یکی دیگر از جذابیت های جزیره قشم جنگل حرا می باشد، که به عنوان طلای سبز قشم معروف است. زیرا یک منبع اکولوژیکی مهم به شمار می‌آید. درختان این جنگل در زمان جزر دریا از آب بیرون می‌آیند و با مد دریا تا نیمه در آب فرو می‌روند، در زمانی که این که این درختان در آب فرو رفته و سطح آب پایین آمده است جنگل شکل خارق العاده ای به خود میگیرد و بسیار جذاب تر و دیدنی تر می شود، که می توان در بین درختان قایق سواری کرد و از تماشای پرواز پرنده ها و منظر دلپذیر این جنگ لذت برد.

 

جزایر ناز قشم

جزایر ناز از مهم ترین مکان های دیدنی قشم به شمار می آید که در نزدیکی ساحل در احاطه آب های خلیج فارس واقع شده است. در واقع این جزایر از سه تا صخره تشکیل شده است که برای تماشای آن باید منتظر مد دریا و پایین آمدن آب باشید، زمانی که سطح آب پایین می آید از ساحل به این صخره ها مسیری باز می شود که شما می توانید از نزدیک تر فضای این مکان دیدنی را تماشا کنید و لذت ببرید. البته در مواقعی که سطح آب بالا است و فضایی برای فعالیت های بومیان آن منطقه محسوب می شود.

 

 

غارهای خربس در قشم

جزیره قشم از غارهای متعددی تشکیل شده است که هر کدام از این غارها از جذابیت و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند که یکی از این غار ها، غار خربس است. این غار در ۱۵ کیلومتری قشم قرار دارد که در دل این غار حفره هایی کوچک وجود دارد، در یک دوره زمانی پناهگاهی امن برای مردم بوده و به ‌مرور زمان و به‌ منظور کاربردهای گوناگون، شکل این حفره ها و دیواره‌های آن ‌ها را دگرگون کرده و مناسب نیاز های خود درآورده است. محوطه غار خربس فضایی باز و بدون پوشش گیاهی است به خاطر همین پیشنهاد می شود در زمانی که تابش آفتاب شدید نیست به این مکان بروید. طبق بررسی‌ های انجام ‌شده قدمت این غار به دوره ماد ها می رسد و مهم ترین ویژگی آن که خیلی شگفت انگیز است معماری صخره ای غار خربس می باشد.

 

اجاره خودرو در قشم
اجاره خودرو در قشم

 

شرایط اجاره ماشین در قشم

برای اجاره ماشین باید حداقل ۱۸ سال سن داشته باشید

 گواهینامه و کارت شناسایی معتبر همراه خود داشته باشید

 مبلغ ۳ الی ۵ میلیون تومان همرا ه با سفته ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومانی به عنوان ضمانت

 ۳۰۰ هزار تومان بابت خلافی احتمالی

 مسافت مجاز در هر روز ۲۰۰ کیلومتر می باشد

 

سخن نهایی

در جزیره قشم جاهای دیدنی بسیار زیادی دارد که راجب آن می شود صحبت کرد، ما در این مقاله به صورت خلاصه به آن ها اشاره کردیم. شما برای اجاره ماشین در قشم می توانید به صورت آنلاین و تلفنی از سایت کیش آنلاین رزرو خود را انجام دهید. راستی اگر سوالی راجب اجاره ماشین در قشم هم داشتید می توانید به مقاله سر بزنید.

 

سوالات پرتکرار

هزینه اجاره ماشین در قشم به چه صورت است؟ بر اساس زمان سفر شما در فصل های مختلف باتوجه به تعطیلات و آخر هفته ها متفاوت است، که شما می توانید چند روز قبل از سفر خود از کارشناسان فروش ما هزینه اجاره را استعلام بگیرید.

در جزیره قشم حداقل چند روز می توان ماشین را اجاره کرد؟ حداقل زمان اجاره ماشین در قشم برای یک روز است.

امکان اجاره ماشین در قشم بدون چک هم هست؟ بله، شما می توانید با پرداخت مبلغ ۳ الی ۵ میلیون تومان وجه نقد و سفته ۱۰۰ الی ۲۰۰ میلیون تومانی به عنوان ضمانت ماشین اجاره کنید.