اجاره ماشین در کیش   07644458600 - 09128886065

اجاره ماشین در دبی

 

اجاره ماشین در دبی

به صورت کلی سفر به دبی بسیار هرینه بر می باشد و یکی از موارد پرهزینه در سفر به دبی می ‌توان به هزینه حمل ‌و نقل اشاره کرد که شما با اجاره ماشین در دبی می توانید هم هزینه های سفر صرفه جویی کنید و دیگر لازم نیست زمان زیادی را صرف پیدا کرن تاکسی یا وسیله عمومی کنید، همینطور  لذت رانندگی در خیابان ‌های دبی را تجربه کنید. باتوجه به این که در حال حاضر پرواز کیش به دبی و بالاعکس برقرار شده است، شما برای اجاره ماشین در کیش و اجاره ماشین در دبی می توانید به صورت آنلاین یا به صورت تلفنی به آسانی و در کمترین زمان از سایت کیش آنلاین رزرو خود را انجام دهید.

اجاره ماشین در دبی
اجاره ماشین در دبی

 

قوانین رانندگی در دبی

برای رانندگی در دبی قبل از رنت ماشین لازم است تا با قوانین رانندگی در دبی آشنا شوید تا به مشکل نخورید همانطور که می دانید دم رعایت قوانین رانندگی در دبی می‌تواند منجر به اعمال جریمه ‌های سنگینی شود، برای همین  در این قسمت به صورت خلاصه به آن می پردازیم. پس لازم است تمام افرادی که قصد دارند تا از خدمات اجاره ماشین در شهر دبی بهره‌ مند شوند به نکات زیر توجه کنند:

سن قانونی رانندگی در دبی از ۱۸ به بالاست.

نشستن کودکان زیر ۱۰ سال در صندلی جلو ممنوع است. علاوه بر این کودکان زیر ۴ سال می بایست حتما در صندلی مخصوص کودک بنشینند.

تمامی خودرو ها در دبی در سمت راست خیابان حرکت می کنند.

حداقل سرعت مجاز در اتوبان‌ها ۶۰ کیلومتر بر ساعت و حداکثر بین ۱۱۰ تا ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت است و نباید حین رانندگی این موضوع را فراموش کنید.

وسیله نقلیه باید دارای بیمه باشد و...

سخن نهایی

درکل برای سفر به هر شهری بهتر است از قبل با قوانین و مقررات آن شهر آشنا شد تا در بسیاری از موارد به شما کمک کند و  اینگونه باعث می شود لذت بیشتری از سفرتان ببرید، مخصوصا اگر قصد اجاره ماشین در آن شهر را داشته باشید لازم است حتما راجب قوانین رانندگی آن منطقه هم نیز تحقیق کنید تا با خیال راحت و آسوده سفر کنید.

 

سوالات پرتکرار

فرودگاه بین المللی آل مکتوم در کجا قرار دارد؟ فرودگاه  بین المللی آل مکتوم که در ۳۷ کیلومتری جنوب غربی شهر دبی و در منطقه جبل علی در بخش اصلی مرکز جهانی دبی قرار دارد.

منظور از فرودگاه جدید دبی کدام یک می باشد و در حال حاضر پرواز های کیش به کدام فرودگاه فرود می آید؟ فرودگاه جدید دبی دومین فرودگاه دبی فرودگاه بین المللی آل مکتوم با کد یاتای DWC می باشد و در حال پرواز های پرواز های کیش به دبی و دبی به کیش در روزهای دوشنبه و پنجشنبه از فرودگاه بین المللی کیش و فرودگاه بین المللی آل مکتوم انجام می شود.

قیمت اجاره ماشین در دبی بر چه اساسی مشخص می شود؟ قیمت اجاره خودرو در دبی بر اساس نوع سرویس، که منظور همان اجاره ماشین با راننده یا اجاره ماشین بدون راننده است و مدل و برند خودرو، مدت زمان کرایه و... مشخص می شود.