اجاره ماشین در کیش   07644458600 - 09128886065

بررسی موستانگ کروک در کیش

 موستانگ از محبوب ترین و معروف ترین ماسل کارهای آمریکایی بوده که به واسطه ایمنی بالا، ظاهر جذاب و قدرتش در بین علاقه مندان به خودروهای اسپرت از استقبال خوبی برخوردار است، فورد سری محصولات موستانگ خود را از سال 1964 طراحی و به بازار جهانی عرضه کرد، تا به حال شاهد تولید شش نسل از این سری پرقدرت و محبوب از سوی این کمپانی بوده‌ایم، که هر کدام در نوع خود به واسطه ویژگی ها و طراحی خود از جایگاه ویژه ای برخوردارند.

نکته مشترک در بین این سری را می‌توان حفظ اصول و طراحی کلاسیک در هر سری از خودروهای تولیدی این مجموعه دید که با کمی فکر کردن شکل و شمایل نسخه اولیه در ذهنتان تداعی خواهد شد.

موستانگ خودروهای خود را در 12 تیپ گوناگون عرضه کرده، کاربران قابلیت انتخاب بین سه مدل کوپه، کروک و جی‌تی را خواهند داشت که تنها تفاوت و تمایزشان با یکدیگر در نوع موتور و قدرت درونیشان خواهد بود.

موستانگ کروک در کیش
موستانگ کروک در کیش

در این مقاله از kish1.ir به سراغ فورد موستانگ کروک رفته و به بررسی این خودرو در کیش پرداخته ایم؛

اجاره فورد موستانگ کروک در کیش

علاقه مندان به خودروهای آمریکایی قطعا نام کمپانی خودروسازی فورد به گوششان خورده و از ماسل کارهای که این شرکت خودروسازی طراحی و تولید کرده با خبر هستند، یکی از محصولات پرطرفدار این شرکت که البته در جزیره کیش نیز از استقبال فراوانی از سمت گردشگران و مسافران برخوردار است، فورد موستانگ کروک در کیش است.

یکی از لذت بخش ترین کارها در دنیا را می‌توان رانندگی دانست، داشتن رانندگی لذت بخش و خوب بستگی به چند مقوله دارد که کیفیت سواری و رانندگی را چند برابر خواهد کرد، مسیر زیبا و ماشینی با کیفیت خوب دو عامل مهمی است که به راحتی در سفرتان به جزیره کیش می‌توانید به راحتی پیدا کنید، مسیرهای سواری و خیابان های این جزیره هرکدام به تنهایی و نحویی زیبا هستند که از رانندگی در هر کدام از آنها لذت خواهید برد؛ مورد دوم اما می‌توان گفت بهترین مکانی که برای اجاره ماشین میتوانید به آن فکر کنید جزیره کیش خواهد بود، بی دلیل نیست که چرا یکی از تفریحات این جزیره اجاره و رنت ماشین در آن است؛ به دلیل منطقه آزاد بودن این جزیره مرجانی شاهد ورود انواع خودرو های لوکس و خاص به آن هستیم که این موضوع سبب آن شده که تنوع خودرو های ارائه شده در این جزیره بالا باشد و برای هر نوع سلیقه ای اتومبیل در اختیار کابران با توجه نیازشان بگذارد؛ اگر به خودروهای آمریکایی علاقه مند باشید، قطعا کیش بهشتی برای شما خواهد بود، پیشنهاد kish1.ir به شما برای اجاره ماشین در کیش اگر که به دنبال خودروی کروک می‌گردید اجاره فورد موستانگ کروک در کیش است.

اگر به خودروهای کروک علاقه مند باشید موستانگ کروک قطعا به کارتان خواهد آمد و با کرایه موستانگ کروک اگر هم تعدادتان بالا 2 نفر باشید نگرانی نخواهید داشت، چرا که  ظرفیت فورد موستانگ کروک در کیش 4 سرنشین است و این نکته ای قابل توجه برایتان خواهد بود.

در نسل جدید موستانگ کروک شاهد طراحی نوینی هستیم اما هنوز هم طراحی کلاسیک خود یعنی کاپوت کشیده اش را حفظ کرده، گلگیر های بزرگ آن در عضلانی تر نشان دادن خودرو کمک بسیاری کرده اند و در کنار آن کاپوت کشیده اش در ترکیب خطوط کشیده و رو به پایین دماغه در حفظ چهره خشن آن عمل کرده اند. موستانگ را می‌توان خودرویی اسپرت با تجهیزات عالی و امکانات فوق‌العاده دانست که بی شک برای شما لحظاتی به یاد ماندنی را خواهد ساخت.

فورد موستانگ کروک در 5 تریم در بازار جهانی با نام های V6،اکوبوست پرمیوم، اکوبوست،GT و جی تی پرمیوم موجود است که هر کدام در دو مدل دنده اتومات و دنده دستی در اختیار کاربران قرار دارد.

در مدل V6 این خودرو شاهد تعبیه یک موتور خورجینی 6 سیلندر به حجم 3.7 لیتر توسط موستانگ هستیم که قادر به تولید 300 اسب بخار قدرت بوده که آن را توسط جعبه دنده 6 سرعته خود به محور عقب منتقل می‌کند و گشتاوری برابر با 380 نیوتن متر  تولید می‌کند. همانطور که اشاره شد در دو مدل دنده دستی و دنده اتوماتیک فورد سری موستانگ را عرضه کرده که در مورد این مدل نیز صدق میکند.

همانطور که گفته شده کیفیت یکی از نکات جذاب در مورد این خودرو بوده که به محض ورود به کابین آن متوجه این موضوع خواهید شد، در کابین موستانگ کروک شاهد استفاده از صندلی های با کیفیت و مرغوبی هستیم که در داشتن رانندگی لذت بخش و تجربه ای بی نظیر به سرنشین کمک می‌کنند؛ هنگام جای گیری پشت فرمان این خودرو حس و حال یک خودروی اسپرت را به دلیل کم بودن ارتفاع فرمان ماشین خواهید داشت.

از موارد دیگر به کار رفته در موستانگ کروک که می‌توان به آنها اشاره کرد، می‌توان آینه های الکترونیک، حسگر باران، کیسه هوا، کروز کنترل، کنترل صدا به روی فرمان، ترمز ABS، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل کشش  نام برد.

در انتها باید گفت که موستانگ کروک دارای یکی از لذت بخش ترین و با کیفیت ترین سواری ها در بین خودروها بوده که با اجاره آن در کیش میتوانید از سواری لذت بخش آن همراه با عزیزانتان بهره ببرید، برای رنت فورد موستانگ کروک در کیش کافی است تا به سایت kish1.ir جهت رزور و اجاره این خودرو در کیش سر بزنید.