اجاره ماشین در کیش   07644458600 - 09128886065

اجاره موتور قشم

 

اجاره موتور وسپا در قشم

اجاره موتور وسپا در قشم
قیمت 1 ساعت: 290.000 تومان
قیمت 24 ساعت: 460.000 تومان
رزرو کنیدشرایط اجاره


رزرو کنید: 09128886065

 

 

اجاره موتور سافاری در قشم

اجاره موتور سافاری در قشم
قیمت 1 ساعت: 250.000 تومان
قیمت 24 ساعت: 400.000 تومان
رزرو کنیدشرایط اجاره


رزرو کنید: 09128886065

 

 

اجاره X man در قشم

اجاره X man در قشم
قیمت 1 ساعت: 250.000 تومان
قیمت 24 ساعت: 500.000 تومان
رزرو کنیدشرایط اجاره


رزرو کنید: 09128886065

 

 

اجاره موتور لیفان در قشم

اجاره موتور لیفان در قشم
قیمت 1 ساعت: 250.000 تومان
قیمت 24 ساعت: 450.000 تومان
رزرو کنیدشرایط اجاره


رزرو کنید: 09128886065

 

 

اجاره موتور برقی در قشم

اجاره موتور در قشم 

رزرو کنید: 09128886065

رزرو کنید شرایط اجاره موتور

 

 

اجاره‌ موتور در قشم

برای گشت و گذار در طول جزیره‌ زیبای قشم، استفاده از هر وسیله‌ نقلیه‌ای شیرینی خاص خود را دارد. اگر دلتان می‌خواهد علاوه بر انواع خدمات حمل نقل از سایر وسایل نقلیه نیز استفاده کنید، ما این امکان را هم برای شما فراهم آورده ایم. شاید یکی از حالب ترین تجربه ها اجاره موتور در قشم باشد. استفاده از وسایل نقلیه‌ سواری مثل موتور برقی و دوچرخه ‌میتواند برای افرادی باشد که قرار است تعطیلات یا اوقات خوش خود را در جزیره‌ قشم سپری کنند.

قیمت موتور قشم
قیمت موتور قشم

 

شما می‌توانید با استفاده از خدمات اجاره‌ موتور برقی در قشم، انواع موتورهای برقی را ببینید و یکی از انواع آن را برای مدت اقامت خود در جزیره رزرو کنید. همچنین اگر اهل دوچرخه‌سواری هستید و مایلید صبح‌هایتان را با دوچرخه‌سواری در جزیره آغاز کنید، قشم ۱ برای این نیاز شما نیز، خدمات قابل توجهی تدارک دیده است. اجاره‌ دوچرخه برقی در قشم و بااستفاده از خدمات کیش‌ یک درست مانند اجاره‌ ماشین در قشم قابل انجام است و به‌سادگی می‌توانید در روزهای اقامتتان صاحب یک دوچرخه‌ زیبا شوید.

بسیاری از کسانی که به جزیره‌ی قشم می‌آیند یکی از لذت‌بخش‌ترین بخش‌های سفرشان را دوچرخه‌سواری در جزیره زیر آفتاب طلایی خلیج فارس می‌دانند.

اجاره موتور شارژی در قشم

 از تفریحاتی که طرفداران بسیاری دارد بدون شک اجاره موتور در قشم است. جزیره بسیار زیبای قشم با برخورداری از مسیر اختصاصی دوچرخه و موتور اختصاصی، امکان موتور سواری و دوچرخه به صورت کاملا امن را فراهم کرده است. اجاره موتور برقی در قشم می‌تواند تجربه‌ای تازه و هیجان‌انگیز برای مسافران باشد.

اجاره موتور در قشم
اجاره موتور در قشم

 

 از جمله مزایای این موتورها می‌توان به این نکته اشاره کرد که این وسیله‌های نقلیه برقی هستند و در نتیجه باعث آلودگی هوا و آلودگی صوتی نمی‌شوند. همچنین شتاب زیادی ندارند و در نتیجه رانندگی با این موتورها کم خطر است. همچنین در صورتی که تجربه قبلی از موتور سواری ندارید می‌توانید نوع سه چرخه آن را امتحان کنید که نسبت به انواع دیگر بسیار ساده‌تر است. در کل رانندگی با این نوع موتورها بسیار آسان است زیرا کنترل آنها تنها نیاز به گاز و ترمز دارد. البته قبل از تحویل موتور به گردشگران عزیز مربیان مجموعه قشم یک آموزش‌های لازم را به آنها ارائه می‌دهند.

لازم به ذکر است که اجاره موتور در قشم شرایط خاصی دارد. از جمله این شرایط باید به داشتن حداقل 15 سال سن، پوشیدن کلاه ایمنی، ارائه کارت شناسایی معتبر و رانندگی در مسیرهای مخصوص اشاره کرد. موتور سواری برای خانم‌ها هیچ گونه منعی ندارد و بانوان نیز می‌توانند از این تجربه بهره‌مند شوند. در صورت تمایل به اجاره موتور در قشم می‌توانید به سایت قشم یک مراجعه فرمایید. در قشم یک شما می‌توانید در بین موتورهای متنوع با توجه به بودجه و سلیقه خود یک مدل را انتخاب کنید.

 

اجاره موتور برقی در قشم
ٖاجاره موتور برقی در قشم

 

اجاره موتور برقی در قشم

تنوع بسیار بالای تفریحات در جزیره زیبای قشم سلیقه همه مخاطبان را با هر بودجه‌ای راضی می‌کند. چنان‌که یاد شد گشت و گذار در جزیره خود یکی از جاذبه‌های این مکان به شمار می‌آید؛ موتورسواری نیز یکی از این تفریحات است.  مطابق با قوانین، از سال 1383 ورود هر نوع موتور سیکلت بنزینی به قشم ممنوع و مشمول توقیف و پرداخت جریمه شد و تمام موتورها با موتور برقی یا موتور شارژی جایگزین شدند.  

اجاره موتور قشم
اجاره موتور قشم

موتورهای برقی از رایج‌ترین وسایل نقلیه کم هزینه در قشم هستند. این موتورها  را اصطلاحا اسکوتر می‌گویند که با برق شارژ شده و با شارژ کامل پیمایش 110 کیلومتر و یک ساعت گشت کامل را پشتیبانی می‌کنند. موتورهای اسکوتر در دونوع تک‌نفره و دو نفره موجود بوده و شرایط استفاده از آنها داشتن  دست‌کم 15 سال سن، استفاده از کلاه ایمنی و حرکت در مسیرهای مخصوص دوچرخه‌سواری می‌باشد. دو مزیت بزرگ این موتورها برقی بودن و بی‌صدا بودن آنها می‌باشد که تأثیر بسیاری در کاهش میزان آلودگی هوا و آلودگی صوتی محیط دارند.  سرعت این موتورها نیز چندان بالا نیست و شتاب زیادی ندارند؛ بنابراین در کاهش آمار تصادفات هم نقش دارند.

اجاره موتور سنگین در قشم

از آنجایی که موتور بنزینی در قشم ممنوع است، در نتیجه موتور سنگین هم در قشم وجود ندارد، و برای خرید یا اجاره موتور در قشم تنها موتور های برقی یا همان موتور های شارژی و اسکوتر و دوچرخه برقی موجود است.

  

اجاره موتور سنگین در قشم
اجاره موتور سنگین در قشم

سخن آخر

مسافرت به جزیره زیبای قشم، به روحتان انرژی تازه‌ای می‌بخشد و عشق و صمیمیت را میان شما و عزیزانتان بیشتر می‌کند.داشتن یک سفر کوتاه چند روزه به حزیره قشم اگر به‌خوبی هماهنگ شود، تأثیر عمیقی بر شما و عزیزانتان می‌گذارد که تا مدتها از آن به نیکی یاد خواهید کرد. وب سایت قشم یک در تمامی لحظات شگفت‌انگیز سفرتان تا انتها همراه شماست. برای اجاره موتور در قشم، اجاره موتور شارژی در قشم و اجاره موتور برقی در قشم با نازل‌ترین قیمت، تنها کافی است با شماره های سایت تماس بگیرید و با خیالی آسوده از باهم بودنتان لذت ببرید. سفری خوش و به‌یادماندنی را برایتان آرزومندیم.

تلاش شد تا به معرفی تفریحی جدید که می‌تواند لحظات زیبا و به یاد ماندنی را برای مسافران به ارمغان بیاورد پرداختیم. این تفریح شامل اجاره موتور در قشم بود. استفاده از هر کدام از وسایل نقلیه حتما لذت منحصر به فردی دارد. در صورتی که در سفر خود به قشم قصد اجاره موتور شارژی در قشم را دارید می‌توانید به سایت قشم یک مراجعه فرمایید. 

 

دیدگاه‌ها  

+2 # رامین 1401-11-01 15:32
اجاره موتور در قشم سعی کنید با موتور سافاری تجربه کنید چون موتور فوق العاده ای هست
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن